Hei!
Tervetuloa blogiini. Tarkoituksena on tehdä tällainen blogi siitä, kuinka edistyn uudessa harrastuksessani, eli ruoanlaitossa ja mitä herkkuja olen saanut loihdittua. Tämä on ensimmäinen blogini, joten älkää ihmetelkö jos en tajua mistään mitään ;) Ja olen myös todella amatööri ruoanlaitossa, joten saas nähdä mitä saan aikaiseksi.


Vähän taustaa:

Olen 19-vuotias opiskelija (nykyään 21v/2009) ja olen tässä kotoa muuton jälkeen ruvennut pikkuhiljaa opettelemaan ruoanlaittoa. Nyt sitten reilu kaksi vuotta omilla asuttuani olen tullut siihen päätökseen, nyt loppui hirveät valmisruoka määrät ja rupean tekemään meille kunnon kotiruokia ja herkkuja.

 

Blogi-tulevaisuuteni:

Aion kirjoittaa reseptit tänne ja laittaa myös valokuvia tuotoksistani, aina kun vain muistan. Yritän myös tehdä perusteelliset kustannuslaskelmat, jotta myös köyhimmät löytävät sopivimmat ruoat itselleen :) Tällaisesta ominaisuudesta olisi minulle ainakin ollut jo moneen kertaan hyötyä :P