Paljon herkkuja, vähän aikaa..

Juu elikkäs hei vaan pitkästä aikaa!

 

Oon tehnyt kyllä tässä kaikenlaisia herkkuja ja ruokia, mut ei vaan oo ehtinyt/jaksanut niitä tänne laittaa, monista on kuvatkin koneella tallessa, mut ei oo vaan saanut aikaiseksi laittaa niitä tänne.

 

Eilen teimme porkkanamuffinsseja, ne oli tosi herkullisia.

 

Ennen joulua oli parit synttärit ja niihin tein mm. valkosipulitonnikalapastejoita, situs-juustokakkua, mokkapaloja, pitsahyrriä ym.

 

Koitan tänään jos ehdin/jaksan laittaa tänne muutamat kuvat ja reseptit.

 

Tärkeää on myös se että avokkini osti minulle tuossa viikko takaperin ihanan pinkin tehosekoittimen! Siitä lähtien se onkin ollut minulla kovassa käytössä. Tässä yksi suosikkiresepteistäni:

 

Kuningatarsmoothie (2-3:lle)

 

3,5 dl maitoa

 

1 dl kaurahiutaleita

 

1 dl mustikoita

 

1 dl vadelmia

 

1 banaani

 

2-3 rkl sokeria

 

NAMS! <3 Kylläpä on hyvää ja terveellistä jos vielä jättää sokerin pois.

 

Tässä kuva maailman parhaista pastejoista. Nämä ovat olleet menestys joka kerta kun olen näitä tehnyt.

Tässä kuvassa maustemuffinsseja ja mustikka-valkosuklaamuffinsseja


Tässä kuva mun synttärikääretortuista

Helppo ja todella herkullinen kinkkujuustopiiras ananaksella tai ilman :) Tämä upposi vieraille tosi hyvin ja paljon kehuja tuli :)