Ainakin kakkujen suhteen :) Varsinkin toi lohi-katkarapuvoileipäkakku oli niin herkullinen! Se vei kielen mennessään. Se oli vaan niin hyvää etten tiedä oonko koskaan parempaa voikkaria syönyt vaikka itse sanonkin. Ja toi mangojuustokakku oli kans tosi hyvää, kuten aina juustokakut. Seuraavaks haluun kokeilla mustaherukkajuustokakkua, doodleysjuustokakkua, caipirinha-juustokakku.. (Mä en saa tarpeekseni juustokakuista, ne vaan vie joka kerta kielen mennessäään..)

Tahtoisin jo terveeksi :/ Taas on aika kurja olo. Lima painaa keuhkoissa.. Tää tuntuu niin tutulta, lapsuudesta. Kärsin silloin astmasta ja nää "hengenahdistukset" oli tuttuja juttuja. Mut sit astma parani. Oon mä valinnu nyt huonon alan ku ei toi pöly sovi mulle. No onneks haluun kondiittoriksi, en leipuriksi. Nyt oon ollu 7 viikkoo kovassa pölyssä ja sen aikana jo kahdesti keuhkoputkentulehduksessa :(. Kondiittori on paljon vähemmän tekemisissä jauhopölyn kanssa. Ja pitää vaan löytää hyvät työolosuhteet, koska en mä esim. koulussa saa oireita, siel on hyvä ilmastointi jne.

Ja sitä paitsi, mä meen 2011 syksyllä ravintolakokkilinjalle! Haluun sen ammatin kans. Valmistun ensi keväänä leipuri-kondiittoriksi ja siitä sitten suoraan seuraavaan koulutukseen. Haaveena ehkä joskus aineopettajan paprut.

Täytyy vaan sanoo et onneks mä oon löytänyt nää kakut mun elämääni <3

1268524672_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Nyt mä oon vähintään yhtä naatti kuin mun rottaprinssini <3