Tullu muutama kakku tässä taas tehtyä, yksi jouluksi ja kolme uudeksi vuodeksi.

Toinen meni siskolleni ja toinen meni avomiehen perheelle. Caipirinhakakku siis tässä kyseessä :)


Meille tein Pätkiskakun, mutta en ehtinyt koristelemaan.

Jouluksi tein Irish Dream-kakun eli Baileyskakun. Sabluunaa käytin ekan kerran ja se näkyy, koska sabluuna otti mukaansa vähän kakun pintaa. Ja Sitten vielä täräytin kakkua, jolloin tähdet menivät hiukan epäselväksi.


Kommentit